top of page
afbeelding branding-wit.jpg
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black LinkedIn Icon

Het overbrengen van je product of dienst naar je doelgroep, dat vraagt om een strategie. Welke middelen zet ik in, hoe wil ik overkomen bij mijn doelgroep. Welke keuzes maak ik in de grote diversiteit in het huidige aanbod aan middelen. Hoe verover ik mijn plekje met mijn product of dienst? Samen zetten we middels gesprekken en diverse technieken een duidelijke strategie neer. Samen keuzes maken, richting bepalen en het onderscheidend vermogen opzoeken. Vandaaruit zetten we een plan op voor de branding en ondermeer de daaraan gekoppelde grafische uitingen.

Een imago opbouwen kost tijd. Veelvuldig en langdurig consistent communiceren zorgt ervoor dat je een breinpositie krijgt bij je potentiële doelgroep. Om consistent te blijven communiceren op alle mogelijke manieren is er een basis nodig: het idee of het concept. Bij elke uiting grijp je daar naar terug en pas je het aan aan de omstandigheden. De kunst is om je communicatie verrassend te houden waarbij je de basis niet uit het oog verliest zodat je herkenning gaat creeëren.

  • w-facebook
  • Instagram - White Circle
  • LinkedIn - White Circle
bottom of page